יום שבת, 3 במאי 2014



אמא שלי, אתי, נולדה ב 25/11/1964 באור יהודה כמנהג יהודי לוב, אמא שלי קרויה על שם סבתא אסתר. אמא היא ילדה שנייה מתוך חמישה אחי להוריה שמחה וכלאפו נחום.
אמא הייתה ילדה שקטה ו"טובה". סבא שלי נפטר כשאמא שלי הייתה בהריון איתי ולא זכיתי להכיר אותו. את סבתא שלי שתבדל לחיים ארוכים וטובים שמחה אני מאוד אוהבת, אני אוהבת לבקר אותה והיא דואגת לפנק ולהאכיל אותי במטעמים טריפוליטאים טעימים. כבר בילדותה אמא שלי אהבה לצייר.
אחרי קורס חובשות בצבא, אמא שלי שובצה בבסיס שבו אבא שירת וכבר ביום הראשון היא הכירה אותו. אמא מספרת שמאותו רגע, אבא לא עזב את המרפאה והיה מגיע אליה מידי יום עם ממתקים. בתום השירות הצבאי אמא השתחררה ומיד נישאה לאבא. אחרי הנישואין הוריי גרו בראשון לציון, בגיל 21 אמא שלי ילדה את אחותי הגדולה - שירן, כעבור 3.5 שנים אמא ילדה את אחותי - אופיר. זמן קצר אחרי הלידה של אופיר הוריי עברו לגור במעלה אפריים למשך 4 שנים. ולאחר מכן עברו לבית שבו אנו גרים עד היום - בראש העין.
אמא מאוד אוהבת את המשפחה ומוכנה לעשות בשבילנו הכל.
לאמא תחביבים שהיא לא מוותרת עליהם, כבר מעל עשר שנים שאמא יוצאת 
עם חברות שלה לטיולי ג'יפים בסופי שבוע בארץ ובחו"ל, המתנות שאמא שלי בוחרת ליום ההולדת שלה הם צלילה, צניחה וכאלה... אמא שלי גם מציירת באופן קבוע. 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה